Matkat ja retket

Huhtikuussa Tallinnaan/JAE

Jae järjestää 19.-21.4.2024 matkan keväiseen Tallinnaan. Matka sisältää edestakaisen kuljetuksen, oma
bussi mukana Tallinnassa, edestakaiset laivamatkat kansipaikoin Helsinki – Tallinna Eckerö Linellä ja majoituksen hotelli Virussa kahden hengen huoneessa sisältäen aamiaisen.
Hinta 245 €, yhden hengen huone lisämaksusta 100 €.
Matkalle tarvitset passin tai EU-henkilökortin. Suosittelemme matkavakuutusta perutusturvalla.
Vastuullinen matkanjärjestäjä Matka-Kosonen. Liitteenä esite matkasta.
Bussireitti: Joensuu varikko Jukolankatu 18 klo 06:30, Kirkkokatu Taidemuseon matkailupysäkki klo 06:45 ja
Niinivaara Eväskontti  klo 06:50.
Sitovat ilmoittautumiset 12.3.2024 mennessä yhdistyksen kotisivujen kautta lomakkeella https://www.keloliitto.fi/yhdistykset/joensuu/     tai puhelimella Sirpa Havukainen 050 3766 356. Maksu viimeistään 18.3.2024 yhdistyksen pankkitilille FI76 5770 0520 2381 86 viite 24138.

Ennakkotietoa syksyn ohjelmasta:

”Aina parhaassa iässä”-loman uusi ajankohta 2.9.-5.9.2024/JAE Tanhuvaara Sport Resort, Savonlinna.

Jäsenhinta 198 € 2 hh/h, tai 303 € 1 hh/h. Täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen). Tulopäivänä päivällinen, lähtöpäivänä aamiainen ja lounas. Tulokahvit tulopäivänä. Ohjelmassa mm. ohjattua liikuntaa ja rentoutumista n. 5h päivässä, ryhmän oma rantasaunailta ja illanvietto. Kuntosali ja uimahalli ovat käytössämme yleisövuoroaikoina. Liitteenä esite matkan ohjelmasta. Ilmoittautuminen myöhemmin keväällä. Halutessasi saat lisätietoa matkasta Leena Turuselta puh. 050 3085 397 tai sp. leenaturu@gmail.com

Kylpylä-Hotelli Rauhalahti 19.-22.3.2024 /Kelo

Vastuullinen matkanjärjestäjä Kylpylähotelli Rauhalahti.

• Hintaan 190 €/2 hgen huone/hlö + liityntäkuljetus

• Hintaan 175 €/3 hgen huone/hlö + liityntäkuljetus

• Hintaan 280 €/1 hgen huone + liityntäkuljetus

Hintaan sisältyy:

• majoitus 3 yötä tiistai - perjantai.

• 3 x aamiainen klo 7-10 ke, to ja pe.

• päivällinen noutopöydästä klo 17-19 ti, ke ja to.

• vapaa kylpylän ja kuntosalin käyttö klo 9-20 joka päivä.

• karaoketanssit tiistai, keskiviikko ja torstai.

Kelolaisille on suunniteltu myös ohjelma, johon kuuluu vesijumppaa, Bocciapeliä, Kurlausta (hauska seurapeli), ulkoilua ja kehonhuoltoa.

Ohjelma on liitteenä!

• keskiviikkona orkesteritanssit; alustavasti esiintymässä Armi Tenkula ja Afrikan Tähti-orkesteri.

• yhteinen illanvietto, aika ilmoitetaan myöhemmin.

Yhteiskuljetus oman yhdistyksen kotipaikkakunnalta pyritään järjestämään joko bussilla tai junalla + bussilla riippuen henkilö-määrästä.

Hinta henkilömäärän mukaan, ilmoitetaan myöhemmin.

Yhteiseen illanviettoon kaivataan yhdistysten ohjelmaa. Ilmoittakaa ohjelmastanne

Riitta Vehovaaralle puh. 040 524 8876 email: riitta.vehovaara@gmail.com tai Aini

Lemiselle puh 040 717 4540, email: aini.leminen@gmail.com Ilmoittautumiset matkalle kotisivujen kautta keloliitto.fi/matkat/ tai RiittaVehovaaralle: email: riitta.vehovaara@gmail.com, puh 040 524 8876 tai Aini Lemiselle email:aini.leminen@gmail.com, puh 040 717 4540. Varausmaksu maksuun 1 viikon kuluessa ilmoittautumisesta (kuitenkin vasta 1.1.2024 alkaen) ja loppumaksu 13.2.2024 mennessä tilille FI29 1555 3000 1206 84, pankkiviite 70098.

Kelo järjestää kaikille jäsenyhdistyksille yhteisiä matkoja. Niitä pääset katselemaan klikkaamalla alla olevaa linkkiä: