JHL Turku eläkeläiset ry

Eliksiirinä eläkeläisille: Tietoa ja tarmokkuutta turuilta ja toreilta

JHL Turku Eläkeläiset ry:n jäsenistö koostuu pääasiassa eläkkeelle siirtyneistä Hyvinvointi-ja Varhaiskasvatustoimialalla hoitotyötä tehneistä työntekijöistä.

Kokouspäivämme on kuukauden ensimmäinen tiistai. Toimintaamme kuuluu myös opintopiiri, jonka virkistävät aiheet koostuvat elämän eri alueilta, niin vaikuttavien henkilöiden elämänkertoihin kuin menneen ajan historiaan liittyvien elämänmenojen pohdintaan.

Liikuntapiirillä on tärkeä osuus, onhan liike lääkettä. Jumpan ohella saimme lisäliikuntamahdollisuuden, kun saimme viikoittain käyttöömme Hyvinvointikeskuksen kuntosalin saunoineen ja uima-altaineen.

Tämän hetken toimintaamme rajoittaa suuresti koronapandemia, mutta uusia turvallisia ideoita jäsenten virkistäytymiseen etsitään tarmokkaasti.

Matkat ovat mukavia ja siksi kovin odotettuja -pari kertaa vuodessa käydään teatterissa ja vuosittain matkaillaan toiseen maakuntaan tutustumaan sikäläiseen kohdetarjontaan.

Yhteyshenkilöt: Puheenjohtaja Hannele Vepsä (hannele.vepsa(at)gmail.com), Varapuheenjohtaja (Kelossa vpj, hall. jäsen, matkavastaava) Hilkka Mattila (hilkka.annikki.mattila(at)gmail.com, Sihteeri Hannele Elo (hannele.elo(at)gmail.com), Vanhustyön neuvottelukunta Riitta Suomi, , Yhdistyksen matkavastaava Pirkko Aalto, Jäsenasiainhoitaja Terttu Teinilä, Liikuntavastaava Riitta Virta, Talous Marjut Lainio (marjutjulia28(at)gmail.com)