Vantaan julkisen alan eläkeläiset ry

Tullaan tutuiksi, tietoja meistä

Vantaan julkisen alan eläkeläiset ry on monipuolinen ja aktiivinen, mutta samalla leppoisa eläkeläisyhdistys.

Se on avoin kaikille senioreille, jotka hyväksyvät yhdistyksen säännöt ja toimintaperiaatteet. Meillä on jäsentapaaminen tai muuta yhteistä toimintaa viikoittain kesäkautta lukuun ottamatta. Lue lisää

Lisäksi järjestämme säännöllisesti omia retkiä ja käyntejä eri kulttuurikohteissa. Lue lisää

Keskusjärjestömme on Julkisen alan eläkeläisten liitto Kelo ry, johon kuulumme yhtenä sen kolmestatoista jäsenyhdistyksestä. Yhdistys on poliittisesti ja ideologisesti sitoutumaton.

Jäsenmaksumme on 20.00 €/v. Tili on FI93 5720 1020 3968 71 ja viite 1009.

Kerhotapaamiset ovat ohi kevään osalta, tapaamme jälleen 1.9.2022 klo 10.00 Leinikkitie 36:ssa.

Aurinkoista kesää kaikille!

Kesätapahtumia

Uudelle sivulle Kesätapahtumia on koottu erityisesti pääkaupunkiseudun konsertteja, teattereita, kävelyitä yms tapahtumia.

Ilmoita Eeva Björklundille eeva.björklund@saunalahti.fi  kiinnostavista tapahtumista.

Vietimme ulkoilupäivän Vernissan rannassa 19.5.2022.

Maritalle kiitos valokuvista, jotka löytyvät yhdistyksemme kuvagalleriasta.

Uusia valokuvia

Kelon Amsterdam-matka ja yhdistyksemme retki Tammisaareen ja Fiskarsiin löytyvät KELO-liiton kuvagalleriasta

Vantaalainen elämä -muistitietokeruu

Vantaan kaupungin historiatoimikunnan Vantaa50-historiahanke järjestää yhteistyössä Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kanssa Vantaalainen elämä-muistitietokeruun, joka on käynnissä 15.6. asti. Keruussa kerätään vantaalaisten kokemuksia ja muistoja Vantaalla asumisesta ja elämisestä. Tarkoituksena on kerätä materiaalia historiahankkeelle, jossa on tekeillä 50-vuotisjuhlakirja Vantaan kaupunkiajan historiasta.

Tule viihtymään mukavassa ja vireässä joukossamme!

Liity jäseneksi!

Yhteyshenkilöt: