Helsingin kunnalliset eläkeläiset ry. on normaaliaikana vireästi toimiva helsinkiläinen eläkeläisyhdistys, joka järjestää monipuolista vapaa-ajan toimintaa sekä liikunta- ja kulttuuritapahtumia, retkiä, tutustumiskäyntejä ja matkailua myös koronarajoitusten puitteissa. Kerho ja harrastetoimintamme voi tutustua sivun yläreunan linkeistä. Jäsenemme ovat pääasiassa Helsingin kaupungin palveluksesta ja muista julkisen alan ammateista eläköityneitä sekä heidän puolisojaan ja ystäviään. Meitä on yhteensä yli 500. Yhdistys on perustettu 1956 ja on sekä poliittisesti että uskonnollisesti riippumaton.

Tervetuloa mukaan!

Alla olevasta painikkeesta saat lisätietoa EU:n uudesta koronapassista ja voit tallentaa/tulostaa sen itsellesi

Yhteyshenkilöt ja sähköposti:

Puheenjohtaja Kalevi Hietala; sihteeri Ilkka Malmberg, tiedotusasiat Pertti Rinne; talous Sirpa Saukko; matkavastaavat Aini Leminen ja Raili Franzén; jäsenasiat Tuula Vaara. Sähköposti: kunnalliset.ry(at)outlook.com, matka-asiat: helkunnel18(at)gmail.com