Lähialueella tulossa olevia tapahtumia

Tahdon! Tahdon! -musikaali ke 31.7. 2024 klo 19:00

Ohvanan kulttuuritalolla os. Ohvanantie 323 Hammaslahti. Ohjaus Sinikka Tossavainen, pianisti Samuli Moilanen. Näytelmä kertoo avioliitosta Agnesin ja Michaelin tarinan.

Rooleissa Anneli Mahlamäki & Jari Salokangas. He luovat lavalle ainutlaatuisen kemian ja herättävät eloon näiden rakastettavien hahmojen tarinan.

Ilmoittautumiset JAE:n kotisivuilla  https://www.keloliitto.fi/yhdistykset/joensuu/  tai tekstiviestillä puh. 040-7462 351 Pirjo Nissinen viimeistään 14.7.2024 mennessä.

Lipun hinta jäsenelle 20 € sisältää väliaikakahvin, ei jäsenelle lippu 25 €. Lippuja on varattu 40 kappaletta. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset ruokarajoitteet! Kerro, jos tarvitset kimppakyydin ja mistä nouset kyytiin! Teatterimatka tehdään kimppakyydeillä. Maksu viimeistään 16.7.2024 mennessä yhdistyksen pankkitilille FI76 5770 0520 2381 86 viite 24154 .

Ulkopeli-ilta

Utran koululla torstaina 20.8.2024 klo 17:30 alkaen. Ohjelmasta tarkemmin elokuun jäsenkirjeessä. Pirjo Nissinen on tapahtuman ohjaajana.

Aamupuuro

Tiistaina 3.9. klo 10:30 alkaen. Tapahtumaan tulee kirjailija Mika Sivonen kertomaan kirjastaan Contra normas-historian näkymättömät. Kirjassa kerrotaan suomalaisten miesten ja naisten elämäntarinoita aina 1500-luvun lopulta toisen maailmansodan jälkeiseen aikaan. Nämä ihmiset ovat jääneet suurmiesten ja -naisten varjoon ja historian unohtamiksi. Kuitenkin työllään he ovat edistäneet myönteisten asioiden toteutumista Suomessa ja auttaneet näkyvämpiä henkilöitä olemaan julkisuuden valokeilassa.