Tulossa olevia tapahtumia

Yhdistyksemme Iloiset tanssit 24.3.2024

Kerhotalo Rupla/ Sepänsali  Kari Kurosen tahdittamina. Kahvilassa tarjolla hyvät kahvit ja herkulliset kahvileivät. Arpajaiset! Lipun hinta 10€ Tulehan tanssimaan!

JAE:n myyjäiset

Tiistaina 26.3 Iso-Myyssä klo 9:30 alkaen. Myyjäiset on yhdistyksessä iso varainkeruutapahtuma, jos haluat auttaa ja tuoda myyntiin leivonnaisia, käsitöitä jne. ota yhteys Merja Leppäseen p. 050 545 4861 (käsityöt ym.) tai Tuula Toljanderiin p. 050 5468 787 (syötävät/juotavat). Tervetuloa ostoksille.

Pääsiäisruokailu

Kiirastorstaina 28.3.2024 klo 14.30 ravintola Sulo Puisto, osoitteessa Länsikatu 15, 80100 Joensuu. Ruokailu omakustannushintaan maksaa 18€.

Saapumisohje: Maksa ensin lounas kassalle ja käy pöytään istumaan.

Ilmoittautuminen JAE:n kotivivuilla osoitteessa https://www.keloliitto.fi/yhdistykset/joensuu/  tai mieluiten tekstiviestillä puh. 040 7462351 Pirjo Nissinen viimeistään 18.3.2024 mennessä. Kerro ilmoittautuessasi, jos sinulla on erityisruokavalio. Liitteenä ruokalista.

Pysäköitipaikkoja löytyy Raviradan pysäköintialueilta ja maksullisia paikkoja Hallitien pysäköintitalosta.

Lämpimästi tervetuloa! Liitteenä ruokalista.

Joensuun julkisen alan eläkeläiset /JAE ry. kevätkokous  tiistaina 2.4.2024

Kokouskahvit klo 10:30 alkaen. Kokous alkaa klo 11:00. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen kevätkokouksen sääntömääräiset asiat. Paikka: Kerhotalo Rupla/ Sepänsali osoitteessa Sairaalakatu 27, 80100 Joensuu. Esityslistan saat tullessasi kokoukseen. TERVETULOA!

MAKRAMEN PUNONTAKURSSI JAE:laisille

keskiviikkona 10.4. ja  torstaina 11.4.2024 klo 15 -19, yhteensä 8 tuntia.

Paikka: Hukanhaudan vanha kansakoulu, Sompatie 2, Joensuu
Ohjaaja: Leena Lyytikäinen
Ilmoittautuminen viimeistään to 4.4.2024.  ILMOITTAUDU s-postilla merjaleena.leppanen@gmail.com tai tekstiviestillä puh. 050 5454 861. Molempina päivinä kahvi-/teetarjoilu. Jos osallistujille sopii, maksamme Joensuun Arjesta-Selviytyjät ry:n kahvikassaan vapaaehtoisen 5 €:n maksun tarjoiluista kahdelta päivältä. Mukaan mahtuu min 10 ja max 12 osallistujaa + ohjaaja.
Järjestäjinä TSL Helsinki, Joensuun seudun opintojärjestö ry, Joensuun Arjesta-Selviytyjät ry ja Julkisen alan Eläkeläiset ry JAE. Kurssi on ILMAINEN