Kerhotoiminnot

Tietoja päivitetty 1.1.2024

Nämä kaikki viikottaiset kerhotoiminnot sisältyvät jäsenmaksuun!

Ikämoto:  Urheilutalo maanantaisin klo 11.00-12:00  Ohjaajana Marja Koivula. Mitä ikämoto on? Ikääntyneille suunnattua liikuntaharjoittelua, joka sisältää tasapaino- ja voimaharjoittelua jolla voidaan mm. ehkäistä toimintakyvyn heikkenemistä sekä kaatumistapaturmia. Aloitus 8.1.2024.

Käsityökerho: Rupla maanantaisin klo12:30 -16:00  Vastuuhenkilö Merja Leppänen. Aloitus 15.1.2024.

Keilaus alkaa Cosmicissa tiistaina 9.1 klo 12.00-13.00. (Metropolin talo, 2.krs Yläsatamankatu 5). Maksu 5€, hintaan kuuluu talon kengät. Lisätietoja: Eero Piispanen 0500 824915. Keilaus on parillisina viikkoina tiistaisin klo 12-13.

Tiedustelut Eero Piispanen p. 0500824915.

Sauvakävelyt: säiden salliessa.  Tiistaisin klo 14:00/ 15:00 alkaen.

Salijumppa  Rupla  keskiviikkoisin klo 10.30-11:30. Salijumppaa ei ole kuukauden toisena keskiviikkona. Ohjaajana Mari-Ann Nykänen. Aloitus 17.1.2024.

Kuntosalit

Niinivaara Suvituuli maanantaisin klo14:30-16:00 vastuuhenkilö Hannele Junttila. Aloitus 8.1.2024.

Keskusta Senioripiha Matti-talo torstaisin klo 14:00-15:30 vastuuhenkilö Seija Kunnasluoto. Aloitus 11.1.2024

Rantakylä Uimahallin kuntosali perjantaisin klo 10:30-12:00. Aloitus 12.1.2024

Ulkoilutusryhmä torstaisin klo 13:00-14:00 vastuuhenkilö Merja Kinnunen aloittaa 11.1.2024. Säävaraus!

Laulavaiset:  Laulamme yhdessä Eläkeliiton laulukerhon kanssa. Laulukerho kokoontuu parillisen viikon perjantaina Sepänpihan (Rupla) kerhotalolla  klo 12-13:30 os. Sairaalakatu 27, Joensuu. Laulukerhossa lauletaan perinteistä yksiäänistä yhteislaulua, johon kaikki laulamisesta pitävät ikäihmiset voivat osallistua. Lauletut laulut muodostuvat pääsääntöisesti vanhasta tanssimusiikista sekä kaikille tutuista iskelmistä. Laulukerhomme esiintyy usein yhdistyksen tilaisuuksissa ja vierailee myös hoivakodeissa. Lauluja säestää pianolla Matti Rautio.