Galleria

Kuvia vuosi 2022

Kermankosken kesäteatteriretkellä

Retkellä Kermankosken kesäteatteriin oli mukana 35 Julkisen alan eläkeläistä. Retkipäivä oli hieman viileä ja sateinen, mutta eipä se tahtia haitannut. Säähän sopivat varusteet ja iloinen retkimieli takasivat meille hauskan ja ikimuistoisen matkan.

Matkalla vierailimme Valomossa, jossa nautimme herkullisen lounaan. Aikaa oli myös mukavasti ostoksiin.

Teatteriesitys oli sisätiloissa Kermankosken lavalla. Saimme kuulla hienon valikoiman edesmenneitten iskelmälaulajien Reijo Taipaleen, Kari Tapion ja Topi Sorsakosken musiikista. Kiitos mahtavasta esityksestä! Kiitos kuuluu myös Ari Tieliselle onnistuneista matkajärjestelyistä sekä kaikille retkelle osallistuneille mahtavasta matkaseurasta.

Kelon aluekierros 2022  jatkui tänään Joensuussa. Päivällä saimme tavata Kelon puheenjohtajan Päivi Lillebergin ja Kelon hallituksen sihteerin Aini Lemisen. Paikalla  oli mm. Jae:n hallituksen väkeä.

Sauvakävelijät Utransaaressa

Immosen Tuula varsinainen Utransaaren asiantuntija oli ennakoinut ja tehnyt nuotion ja tuonut mehun ja rinkilät valmiiksi. Siinä tulen ääressä juttu luisti kunnes "tuli sammui nuotiossa ja himmeni hiipuva hiillos". Vielä lähtö potretti entistä koskien suvanto vettä vasten.Teksti ja kuvat Masa

Kevätmyyjäiset

Yhdistyksemme perinteiset myyjäiset pidettiin viime viikolla. Ahkerat käsityökerholaiset olivat askarrelleet ihania pääsiäiskoristeita, Lisäksi myynnissä oli runsaasti neuleita ja muita käsitöitä.

Leipojat olivat leiponeet kakkuja, rahkapiirakoita, karjalanpiirakoita, pikkuleipiä, pullaa jne. Pöydät notkuivat runsauttaan. Kauppaa tehtiin kovasti. Kuvat Vuokko Tahvanainen.

Isot kiitokset kaikille myyjäisiin osallistuneille!

Joensuun ja Mikkelin yhdistysten yhteinen Solaris-loma Kunnonpaikassa Siilinjärvellä 13.-18.3.2022.

Ohjelmaan kuului monipuolista kuntoutusta ja hyvinvoinnin ylläpitämistä. Kuvat ja tekstit Vuokko Tahvanainen. Kuvaa klikkaamalla saat tekstit näkyviin.

Kuvamuistoja vuodelta 2021

Leenan tekemä joulukranssi.
Ulkoilupäivä Lykynlammella
Kotikaupungissa kaupunkikierroksella.
Pirteät sauvakävelijät
Tuolijumppaa Ruplalla
Ikämotololaiset taspainoharjoituksissa telinesalissa.
Luentoa kuuntelemassa Sepänsalissa.
Vuoden 2021 hallitus kokouksessaan.
Joensuu Ylisoutajan silta Piiroisen Masan kuvaamana.