Täyden kympin alennukset Turvasta

4.2.2022

Täyden kympin alennukset Turvasta

Vakuutuskumppanimme Turva tarjoaa Kelon jäsenille 10 % jäsenalennuksen kaikista jatkuvista, vapaaehtoisista vakuutuksista. Kun otat Turvasta kotivakuutuksen ja sen lisäksi vähintään yhden jatkuvan henkilö-, lemmikki-, vene-, kasko- tai metsävakuutuksen, saat edellä mainitun jäsenalennuksen lisäksi myös 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla ei ole kotivakuutusta tai sinulla on vain yksi vakuutus Turvassa, saat 10 % omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Kelon jäsenalennus on yhtä suuri kuin ammattiliiton jäsenten alennus. Jos olet yhä myös ammattiliiton jäsen, voit itse valita, kumpaa alennusta haluat hyödyntää.

Huomioithan, että edellä mainitut alennukset eivät koske liikennevakuutuksia eikä määräaikaisia vakuutuksia.

Tutustu tarkemmin jäsenetuihisi osoitteessa turva.fi/etusi (-> linkki: https://www.turva.fi/henkiloasiakkaat/asiakasetusi/edut-ja-alennukset )

Mukavaa viikonloppua toivotellen,

Jonna Jokinen

markkinointisuunnittelija

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

e-mail. jonna.jokinen@turva.fi

puh. 041 7306687

Tutkitusti tyytyväisimmät asiakkaat – EPSI Rating -tutkimuksen voittaja jo kymmenettä kertaa.