Kävelyretket alkavat

• 4.8.3.11.2022
  • Vanhankaupunginkoski

Alotetaan taas suositut yhteiset torstaikävelyt joka kuukauden ensimmäinen ja kolmas torstai klo 13:00 eri puolilla Helsinkiä luonnon helmassa, mutta helppojen kulkuyhteyksien päässä.

Ensimmäinen kohde torstaina 4.8. on Vanhakaupunki, kokoontumispaikka Kuninkaankartanonsaari, Tekniikan museon parkkipaikka. Sauvat saa ottaa mukaan, jos on ja kahvit reppuun, jos haluaa. Kävelyvauhti on rauhallinen, jotta henki kulkee, vaikka juttelisimme samalla, kun kävelemme. Kävelyreitti sovitaan paikan päällä, vetäjänä Osmo Ruokolainen.

Tervetuloa kaikki mukaan, vaikkette olisi ennen ollutkaan. Leppoisa kävely tutussa porukassa on hyvää ajankulua ja parasta yleiskunnon ylläpitoa.

Alla loppuvuoden loput kävelyretket allakkaan merkittäväksi. Kokoontuminen aina klo 13. Tarkemmat tiedot löytyvät täältä ja Facbookista aina ennen kutakin tapahtumaa:

• To 18.08.2022  Töölönlahti
  • To 15.09.2022  Uutela
  • To 22.09.2022  Jakomäki
  • To 06.10.2022  Paloheinä
  • To 20.10.2022  Vanhakaupunki
  • To 03.11.2022  Kulosaari (Kivinokka)

Vantaankoski huhtikuussa to 28.4. 2022.                                          Nyt ei koskessa ehkä virtaa näin paljoa vettä.